måndag, augusti 20, 2012

Ulriksdals Slott+ BM

Igår hade dagen varit ganska lugn. Vid flera tillfällen ville jag stiga upp ur sängen, men huvudet kändes så tungt att jag bara ville sova mer och mer. Maken försökte väcka mig flera gånger, men just igår funkade det inte.
Igår fick vi en bra sak avklarad. Maken monterade skötbordet och ställde in det  i badrummet och jag började lägga dit blöjor, hygienprodukter och lite andra småsaker som jag kommer att behöva vid byte av blöja och när lilla hjärtat ska ta ett bad :) *längtar*.

Det var så mysigt väder igår (innan det började regna som bara den), så mamma och jag beslöt oss för att åka till Ulriksdalsslott och promenera där bland naturen. Det var så avkopplande, jag behövde det.

Passade på att ta lite bilder på den fina blomväxterna som fanns. Det fanns hur mycket som helst.
Små mumsade i mig lite smultron hihi :).

Idag måndag hade jag tid hos min bm. Allt ser jättebra ut och kurvan växer som den skall. Fick med mig hem en baby bag, tackar för det! :)

Nästa gång jag skall träffa min bm är 3 september, ifall jag inte fött tills dess. Helt otroligt, det är är ca 2 veckor kvar tills vi får träffa vårt lilla hjärta.

Mamma och pappa längtar så mycket efter dig...
Vår kärlek till dig är obeskrivlig...

Här nedan bjuder jag på bilder från gårdagen

Massa kramar på er











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar