fredag, augusti 10, 2012

Inte vem som helst som fyller år idag

Det är min älskade man, mitt liv, mitt hjärta, mitt allt. Fadern till vårt barn födelsedag..

Xronia polla kardiamou! 

Maken fyller 30 år idag, inte vilken åldern som helst :). Dessväre jobbar maken idag :(. Men imorgon kommer det att firas ordentligt :).

Har lite ärenden idag, så därför har jag varit uppe den kl 07. Min underbara mor och jag kommer att åka in till stan idag och fixa lite saker.


Det finns inga tillräckliga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig!!!
Ett liv utan dig är inget liv alls. Finns ingen mening att leva då.
Du har gjort mig till världens lyckligaste. Att få bära ditt och mitt barn är en gåva från ovan.
Jag är så lycklig att vi fann varandra!

Sagapo agapimou para poli. Gia panda mazi! <3<3


My love..<3



2 kommentarer: