fredag, augusti 03, 2012

Sista dagen på jobbet

Det känns verkligen jättetråkigt att behöver lämna jobbet igen :(. Men dock ska de bli skönt att kunna börja samla ihop och få iordning de sista bitarna innan bb. Det var inte så länge sedan jag gjorde det sist (när jag började studera), men då kom jag in ganska ofta och jobbade extra under tiden. Nu kommer jag inte komma in till jobbet något alls på ca 1,5 år. Det låter som en evighet, men vet att den tiden kommer att gå jättefort.

Söta som dem är på jobbet mina arbetskollegor, köpte de en finfin present till mig. Nu inför semester tänkte de att jag ska unna mig lite grand vilket jag absolut kommer att göra. Hudvårds/spaprodukter fick jag och ett gulligt kort :) och en underbar fikastund!

Tusen tack fina Ni! <3<3<3 Kommer att sakna Er massor. Det tråkiga är att en del kommer man inte se på plats när man kommer tillbaka.
Men livet har mycket att erbjuda och man skall alltid följa sitt hjärta och sina mål :)

Men jag kommer att besöka Er med bebben, så än är det inte över ;)

Tack ännu än gång! Massa kramar.


1 kommentar:

  1. Vilka gulliga kollegor! Jag jobbar inom samma bransch som dig o tycker själv att det ska bli tråkigt att lämna jobbet men å andra sidan, finns nog inget bättre än att bara vara hemma på heltid med sin bebis :) på så vis kommer jag INTE sakna jobbet haha.
    Skönt att du får ledigt nu o hinner vila o förbereda inför förlossningen.

    SvaraRadera