torsdag, augusti 16, 2012

Torsdags planer

Började morgonen med att ringa ett samtal till jobbet för att kolla upp grejer. Trots semester, så dyker det alltid upp något. Speciellt när man vet att man inte skall tillbaka på ett bra tag :).

Idag ser följande schema ut. Mamma har lite ärenden i Kista Galleria på eftermiddagen, så skall följa med henne. Därifrån kommer vi att åka in till stan. Det är saker jag inte har handlat ännu och jag börjar känna mig lite småstressad. Det är lite mindre än 1 månad till BF, men sen vet jag ju inte om jag går över min tid eller om jag föder tidigare, men det är alltid skönt att ha allt avklarat.

Har handlat det mesta till vår lilla bebis, dock behöver jag köpa fler sparkdräkter. Sedan köper man fler behövande saker sakta med säkert. Då barnen växer ut de små storlekarna i början har jag blivit rekommenderad att inte köpa en massa kläder i storlekarna 0-1 månad.

Sen kanske jag föder en wrestlingunge som inte ens kommer in i storleken 0-1 månad haha. Fadern är lång och välbyggd, så kanske bebisen tar efter honom hihi. Skämt åt sido! :)

Andra prioriteringar: EN SNYGG OCH PRAKTISKT SKÖTVÄSKA! Jag har sett så många, men vet fortfarande inte vilken jag vill ha.

Barnvagnen är svart/beige, så helst vill jag ha en svart väska.

Var på NK förra veckan, fick syn på några som jag kanske kan tänka mig köpa, får se :).

Idag blir det i alla fall jakt efter en skötväska. Någon som kan rekommendera bra butiker/webshop?

Vore tacksam! :)

Ha en toppendag allesammans! Kramar :)

3 kommentarer:

  1. Hej Tamara, jag beställde skötväska från märket Storsak modell Elizabeth black. Ligger runt 2500 kr. Jättefin, den ser ut som en vanlig handväska. Jag beställde den från stylishmom.se men vet inte om de har kvar den. Sök på nätet minns att det fanns en till svensk sida som hade den. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket för tipset!! Ska kolla in den, du kanske räddar mig :). Ha en fin dag! Kramar

      Radera
  2. Hej Tamara, såg att mammashop.se har den i flera färger. Väskan ser bättre ut IRL. Du kan ju alltid skicka tillbaka den annars :). Hoppas du hittar nåt du gillar.

    SvaraRadera