tisdag, augusti 07, 2012

Bärkaka och shopping

Idag blev det bakning av bärkaka med färska blåbär, mums! Tyckte dock att det skulle bli tråkigt med bara blåbär, så jag hade frysta hallon hemma som jag lade till. Mmm vad saftigt det blev.
Åkte och shoppade lite från Tommy Hilfinger, till min älskade make och mitt lilla hjärta. Kan tyvärr inte lägga upp bilder på vad jag handlay då maken fyller år på fredag, vill inte avslöja presenten :). Har presenterna gömda hemma hos mamma och pappa.
Jag tänkte åka in till stan imorgon och kolla efter lite saker som jag funderat på att köpa.
På lördag ska vi ha kräftskiva/fira maken.
Så denna vecka innebär en del handel också.
Snart blir det middag!
Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar


1 kommentar:

  1. Vsrförc isar du inte bilder på dig och din man tillsammans?? Och berättar lite om hur ni träffades

    SvaraRadera