fredag, april 06, 2012

Resultat

Här kommer bilder på resultatet av mina gjorda cake- pops. Mycket enklare än vad jag trodde. Kan bli lite kladdigt dock med chokladen och så, men det gick jättebra. Är faktiskt nöjd för att vara första gången. Ska man göra till dop eller liknande, så är det mycket enklare utan en massa strössel och dekorationer, det beror självklart på hur många man ska göra. Men är det inte så många så självklart kan man sätta ner extra tid på att dekorera :).

Det blev allt från kulströssel, pärlor, blommor, hjärtan, glitterströssel mm.

Har några till som jag ska göra klart! Önskar er en toppen helg och ett underbart påskfirande.

Massa kramar!




1 kommentar:

  1. Dom blev verkligen fina, och kan tänka mig hur dom smakar mmmmm jag tror jag vet vem som kommer bli glad av cake pops..... vår lilla bebis som är i magen och vi vet att han eller hon ärlskar choklad puss på dig .......

    SvaraRadera