måndag, april 23, 2012

Magen v 20+3

Godmorgon!

Har slängt upp bilder hur långt jag är kommen lite oregelbundet. Egentligen borde jag lägga upp bilder varje gång jag går in i en ny vecka. Varje torsdag går jag in i en ny vecka i alla fall.

Känner mer vecka för vecka hur magen bara växer och barnets sparkar blir starkare :).

Barnet är nu ca 16 cm och väger ca 420 gram. Jag har ca 136 dagar kvar till beräknad förlossning, alltså ca 18 veckor. Det kommer att gå fort, men vi längtar så mycket efter vår lilla hjärta.

Igår morse sorterade jag lite i förrådet. Vill slänga in alla vinterjackor samt skor och börja ta ut alla sommarkläder, men ännu tillåter inte vädret detta. Min make och jag tillsammans med mina föräldrar åkte hem till min svärfar på fika. Det var en trevlig söndag och vi pratade om en massa gamla minnen.

Senare mot kvällen åkte mamma och jag hem till min moster, där satt vi en liten stund innan det var dags att röra sig hem.
Kollade på film, Shutter Island med Leonardo DiCaprio som gick på TV. Hade sett den på bio, men det tog dock lite tid att hänga med.
Idag är det jobb 8.30-20.00 som gäller. Har fått några frågor som jag kommer att besvara lite senare på.

Kommer börja lägga upp frågestunder då jag ser att det dykt upp frågor lite då och då :)

Ha en trevlig (trots det är grått och mulet) dag! :)
Kramar
Dessa bilder togs igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar