måndag, april 30, 2012

Efterlängtat halsband

Äntligen plockade jag ut halsbandet och lite andra saker som jag beställde från H&M i fredags. Nu väntar jag på maxiklänningen, som dessvärre kommer i maj :( äh, då kanske jag fyller ut den bättre hihi.
Fanns i färgerna turkos och puderrosa, men jag beställde endast den turkosa.

Glömde visa er bilder på mina blommor som jag handlade igår ( orkidéer ofcourse). Är så obeskrivligt kär i den blomman och det har jag alltid varit. Hade orkidéer till min brudbukett <3.

Inte mycket kvar innan jag slutar jobbet. Blir en shoppingrunda till kista med världens bästa mor. Hon är som en syster och vi älskar att shoppa tillsammans. Ofta faller vi för samma plagg :). Älskar dig mami!

Få se om jag hittar något snyggt!

Massa kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar