onsdag, april 25, 2012

Igår skulle vi egentligen..

ha rest till Thailand :(. En resa som jag verkligen sett fram emot, men tyvärr kom vissa saker i vägen. Jag läste tandsköterskeprogrammet och blev klar december 2011, men hade dock en kurs att ta igen. Provet skulle jag egentligen ha skrivit igår på morgonen och sedan var tanken att vi skulle åka. Provet blev dessvärre flyttat och efter diskussioner hit och dit så kunde de tyvärr inte gå med på att jag skulle skriva den ändå, utan jag måste ha skrivningen med alla andra den 9e maj :( så j**** trist!!!


Men de är absolut ingen fara egentligen! Resa kan man alltid göra. När jag väl tänkte efter sedan vet jag ju inte hur min kropp kommer att reagera på en lång flygresa med all värme därborta osv. Så, vill hellre åka till ett land som Thailand när jag inte är gravid. Kanske får bli en resa dit höst/vinter 2013 när vår lilla bebis blivit lite äldre :)


Ska ni åka någon annanstans istället undrar ni säkert? Det håller vi på att kika på, men just nu vet jag inte hur det kommer att se ut.


Det är mycket som händer i mitt liv just nu och en massa saker på gång. Känner då att det finns andra saker att prioritera här i livet just nu än att gå och grubbla på en resa.


Men än har jag inte lagt resan åt sidan, vi får se hur det blir! :)


Idag är det jobb 08.30-20.00 som gäller.
Kramisar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar