tisdag, april 17, 2012

7 månader

Idag har mitt liv och jag varit gifta i 7 månader. Kändes som igår när jag vaknade med superpirr i magen och verkligen längtade efter att få komma in i brudklänningen och bli man och hustru.

Resan dit var underbar. All planering gick som jag ville och jag fick uppleva den underbaraste dagen i mitt liv <3.

Nu väntar vi oss vårt första barn tillsammans. Vi kommer få ett nytt liv. Vår skatt som kommer att förgylla våra dagar och fylla våra hjärtan med leende.
Ett bättre liv kunde jag inte önska mig! <3

Tha kopsete einai panta o anthroopos stii zoi mou . Sagapo me ton ilio kai pagonei mechri tin teleftaia anasa mou . Sagapo agapimou para poli!!!!!
 



3 kommentarer:

  1. Är det du eller din man som är grek? Du är syrian va?
    Glad påsk i efterskott iaf! :)

    SvaraRadera
  2. Är du grek? elr din man kasnke?

    SvaraRadera
  3. Maria: Det är min man som är grek. Jag är halvsyrian och halvarmenier. Vi firade påsk förra helgen samt denna helg. Glad påsk på dig med :)

    Anonym: Det är min man som är grek :).

    SvaraRadera