tisdag, april 10, 2012

Awapuhi Wild Ginger, Paul Mitchell

Hej på Er!

Hoppas ni haft en superhelg och ett trevligt påskfirande. Själv firade jag hemma hos mina föräldrar och vi fick besök av moster, kusiner och mina morbröder.
Det var trevlig! :) Härligt var det med alla barn och snart kommer jag att få se mitt egna barn springa omkring och leka bland alla barn. Som tur kommer mitt barn ha många att leka med. Min systers dotter ska fylla 2 år i juni månad, så det kommer inte att vara så stor ålderskillad mellan dem :). Sedan har jag andra småkusiner som just fyllt ett år, så det är super :).

Nästa helg kommer vi att fira påsk igen och tanken är att vi ska grilla, men så som vädret ser ut så vet jag inte just nu. Om det inte regnar så kommer vi grilla, men sitta inne förstås.

Nu till något annat. Jag har velat byta schampo/balsam ganska länge nu, men har inte vetat vilket jag ska köpa. Min kusin rekommenderade mig att köpa Awapuhi Wild Ginger från Paul Mitchell och nu har jag klickat hem dessa, så får hoppas på att de är bra, så kommer jag att börja använda mig utav av dem. Min kusin själv är supernöjd och säger att det är världens bästa hårprodukter, så, det säger ju sig själv ;)


Kommer att skriva ett inlägg om dessa produkter när jag märkt av resultatet.
Enligt andra bloggar och frisörer så rekommenderas denna produkt starkt :), så håller tummara.

Massa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar