tisdag, maj 29, 2012

Underbara och duktiga makeup artister

Hej på Er!

Hoppas ni alla mår bra. Själv är jag superduper förkyld så att det rinner från både näsa och ögon :(. Jag låter så täppt att kunderna knappt hör vad jag säger, men har laddat med VICKS, så hoppas det hjälper lite i alla fall. I fredags började jag känna mig lite småkrasslig, men det har bara blivit sämre. Igår hade jag dessutom världens huvudvärk, men som tur så har det försvunnit, yey! :)

Nu till något annat. Min kära kusin Caroline Issa (klicka på namet, så kommer ni till hennes blogg) har börjat driva en blogg där ni kan ta del av hennes skönhetstips och bl.a av brudsminkningar/festsminkningar som hon gjort (bilder har lagts ut).

Bilder på mig har hon lagt ut i alla fall från min stora dag och jag kan inte säga hur otroligt nöjd jag blev. Behövde inte säga så mycket! Hon tog alla verktyg och körde på! :) Litade på henne till 200% ;). Minns kvällen när vi kom hem efter vår stora dag. Ville inte tvätta bort sminket för att det såg så j**** fräscht ut fortfarande kl 06 på morgonen haha. Hon var till en stor hjälp under hela kvällen! Puss på dig finis! <3
Min rädsla var att jag skulle bli jätteblank och jätterosig, men inte det minsta! Matt hela dagen/kvällen lång :)

Sedan min underbara vän Melissa (klicka på namnet för att komma till hennes blogg). Hon driver en blogg där hon bloggar om allt möjligt. Hon är makeup artist och hairstylist. På hennes blogg kan ni också se bilder på hennes underbara verk som hon gjort.

Dessa två underbara tjejer kommer att få sköta mina sminkningar i framtiden :).


Kramar!


4 kommentarer:

  1. Hej,
    Hur kommer man i kontakt med din kusin och vart jobbar hon?
    Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Hon jobbar inne i Stockholm city. Du kan kontakta henne via mail:

      carol__issa@hotmail.com

      Lycka till! :)
      Kram

      Radera
  2. Åå är hon din kusin? Caroline sminkade mig på mitt bröllop och till min kusins bröllop. Hon är absolut den bästa make-up artisten och väldigt fin som person!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det stämmer, hon är min kusin. Otroligt duktigt och som du säger, väldigt fin som person :).

      Ger mycker bra tips dessutom, så följ hennes blogg :).

      Kram

      Radera