onsdag, maj 16, 2012

Ledighet

Imorgon så är det en röd dag och då innebär det ledighet för de flesta. Maken och jag kommer att vara lediga, så det kommer att bli så skönt att få vara tillsammans en hel dag :). Vi har inte planerat in så mycket mer än att grilla hos mina föräldrar om vädret tillåter detta. Imorgon börjar dagen med en promenad på morgonen, sedan blir det lite städning innan vi beger oss iväg.

På fredag är det jobb igen. Skulle inte skada om man var ledig på fredag också, alltid skönt med lång helg. Till helgen har vi lite mer planer.

På lördag är det Sturebadet som gäller, ska bli skönt att få bara koppla av. Sedan blir det att vi lunchar någonstans där i närheten. På söndag är maken och jag bjudna hos min fina vän Elisaveth som fyller år och som tänkte ha en BBQ-fest :) låter hur trevligt som helst! Dagen innan mitt bröllop var vi uppe hela natten och tränade en massa grekisk dans. Hon är nämligen danslärare och lär ut pontiska danser. Hon är bäst! :)

Vi har dessutom blivit inbjudna till bröllop, tre stycken denna sommar och alla är i juni månad. Två av dessa inbjudningar är mina kusiner som ska gifta sig och en av dem är en bekant till maken, så jag ska på ett grekiskt bröllop för första gången, ska bli spännande :) Jag lägger upp inbjudningskorten lite senare ikväll.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Vad heter din danslärare? :)

    SvaraRadera
  2. Hej har läst din blogg sen starten och tycker den är otroligt bra. Dock så är du lite dålig på att hålla det du livar. Till exempel så skulle du berätta din och din makes kärleks historia om hur bi träffades och vägen till Giftemål osv och du skulle även lägga upp bilder osv. Du skulle oxå berätta om din bakgrund och din mans ursprung hoppas jag får läsa om detta i nästa inlägg

    SvaraRadera