onsdag, maj 30, 2012

Diabless of Sweden

Iförrigår var mamma och jag en sväng förbi Kista Galleria för att ta oss en liten shoppingrunda. Kollade efter maxi-klänningar, men så svårt det är och hitta riktigt fina. Gick in på alla butiker som fanns, men en butik som jag typ aldrig tänkt på att besöka är Diabless of Sweden.

Vi gick in och såg på än gång att de hade en massa långa klänningar. Plockade på mig en massa, men lyckades köpa hem en klänning. En svart klänning som satt superbra. Provade en turkos klänning som också var jättefin, men föll mer för den svarta.

Vi ska på flera bröllop snart, så gäller att vara ute i god tid. En klänning är avklarad i alla fall. Den andra klänningen avvaktar jag med, vill inte köpa en klänning allt för tidigt, man vet aldrig hur mycket magen växer :).

Kommer slänga upp en bild på klänningen när jag kommer hem. Nu är det drygt 30 minuter kvar, sedan slutar jag för idag, jobbat sen 8.30 imorse. Jag har en underbar man, som verkligen förstår mig på alla möjliga sätt. Han kommer och plockar upp mig! Efter en sådan lång dag vill man inte sätta sig på tuben och åka hem.

Onsdag...
Sedan torsdag...
Sedan fredag..
Sedan JIPPIE!!!! Inte långt kvar till helg och då ska vi hitta på en massor :)

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar