fredag, maj 04, 2012

Balkongen

Godkväll allesammans! Hoppas ni haft en fin dag. Själv har det varit en skön dag. Maken och jag åt frukost ute på balkongen idag då vi köpt balkongmöbler.

Det blev tyvärr inte de jag ville ha, men de skulle aldrig få plats. Får vänta med tills vi har en stor altan :), då minsann blir det riktiga möbler samt en paviljong :). De vi har nu duger jättebra. Det fick bli ett bord med fyra stolar till.

Idag var jag en frisörska. Snaggade maken samt klippte syrrans hår. Båda blev nöjda och det är viktigast. Det var första gången jag snaggade maken och han vill att jag sköter om det framöver, hans personliga frisörska ;). Med all ära och glädje mitt hjärta!

Snart väntas en massa bröllop, vi har 3 bröllop i juni månad. Köpte en klänning idag. Vad svårt det är att hitta klänningar som passar bra. Men lyckades hitta en klänning, men är fortfarande lite osäker. Vi får se vilka det blir. Kommer självklart lägga upp bilder när jag bestämt vilka det blir :).

Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!
Massa kramar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar