torsdag, maj 10, 2012

Magen vecka 23

Jag älskar min mage mer och mer för varje vecka.Tanken av att vårt lilla liv ligger där och sprattlar hejvilt får mig att längta mer. Helt obeskrivligt!

Sedan tycker jag att kläderna sitter så gulligt med den putade magen :) hihi!

Jag har börjat känna att ringarna sitter åt mer, så snart är det dags för att få en ny ring ;) haha. Känner fortfarande av foglossningen, men inte så värst just nu, bara det inte blir värre. Har lite nästäppa och nyser något otroligt, kanske pollen? Kliar dock inte ögonen.

Idag är det jobb 08.30-20.00, sedan blir jag upplockad av maken. Kommer nog vara trött att jag bara vill hem och byta om till mjukiskläder och mysa framför TVn :), lets dance på tv idag ;).

Kramis!!!
Information ur Babycenter.



2 kommentarer:

  1. Såå fin!! Kramar din vän Elisavet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket kouklamou! :) Hoppas allt bra med dig! Pola filakia

      Radera