fredag, maj 11, 2012

Thank God it's Friday

Ja verkligen, äntligen fredag! Just idag känner jag att det kommer att sitta perfekt med helg, men dock ett litet lyxproblem som man brukar säga: jag jobbar imorgon 10-16 :(. Men det går fort, så ingen fara! Efter jobbet tänkte jag åkte till Kista och kolla in en barnvagnsbutik som säljer iCandy barnvagnar, Kids 4 life heter butiken.




Ska prova och känna efter vilken som känns bäst och smidigast. Sedan har jag tänkt på Baby Jogger, så vi får se hur det går imorgon :). iCandy ska tydligen vara en utmärkt syskonvagn, så får se om de uppfyller kraven :).


Vädret kommer inte att tillåta så mycket imorgon, så det är inget mer planerat än så länge.

Slutar kl 18 idag, efter jobbet åker jag hem till mina föräldrar. Känner att jag kommer att lägga mig tidigt idag, är så trött!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Planerar du redan för nästa unge? Lev i nuet istället.. Livet går väl ut på mer än att bara vara gift och ha barn? :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym,

    Planerar och planerar, tar en sak åt gången. Om jag får välja vill jag helst vara klar innan jag blir 30 år, vill helst inte skaffa barn efter det. Men dessa vagnar kan man använda som singelvagnar också, så, jag ser det bara som en fördel :).

    Alla väljer hur de vill leva sina liv dessutom! Jag ser absolut inget hinder att vara gift och ha barn, leva livet kan man fortfarande göra :). Sedan om andra känner att livet tar slut när man gifter sig och skaffar barn, då är de vad de tycker! :) Alla har rätt till sitt eget tycke! Avslutningsvis vill jag säga att jag personligen ser ingen mening med livet utan familj!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ok, men du säger att du vill vara klar innan 30.. Det låter som att man skaffar barn bara för att göra det. "bli klar" låter inte särskilt bra i mina öron. Men men alla lever sitt eget liv.

    SvaraRadera
  4. Visst vill jag vara klar innan jag blir 30 för att vara ung och ha energi och ha ork! Det är min anledning, inte bara för att skaffa barn. Om jag bara ville skaffa barn bara för att hade jag gjort det för länge sen. Sen vad som låter bra eller dåligt i dina öron angår ju absolut inte mig :).

    Precis, du sa något bra, alla lever sitt egna liv och tar sina egna beslut.

    SvaraRadera