måndag, maj 07, 2012

Söndag

Vilken toppenhelg det har varit. Har inte känt av foglossningen lika mycket denna helg, men förra veckan vart det jobbigt. I lördags var maken och jag hemma hos min kusin, det var jättekul. Vi kollade på hennes sons dop. Man längtar redan själv :). I lördags hamnade jag i sängs kl 02. Mamma och pappa och moster och hennes man var också där, så vi hade det trevligt och pratade en massa.

Igår var maken och jag på visning och kollade på ett radhus. Varje gång man går på visning är vet man alltid att på bilderna ser "alltid" mycket fräschare ut än i verklighet. Men när man väl kommer dit så ser det någorlunda bra ut. Men igår vart det ju helt katastrofalt, speciellt köket, usch!

"En bra fotograf" hörde jag någon säga haha! Det stämmer. Bilder kan göras hur som helst och därför är det alltid viktigt att gå på visningar. Denna gång blev det ett nej i alla fall. Gillade inte planlösningen på radhuset, men skadar aldrig att gå och kolla.

Senare mot eftermiddagen kom min vän Aminata med sin dotter Julia. Aminata är min privata frisörska ;). Vi käkade lunch tillsammans. Maken lekte med Julia då Aminata fixade mitt hår.

 Min make är världens bästa att handskas med barn. Alla barn älskar honom!! :) Han har världens tålamod när det kommer till barn, så jag oroar mig inte det minsta. Han kommer att bli världens bästa far <3.

Efter att min vän åkt hem så blev jag en soffpotatis! Det blev lite tittande på TVn innan det var sängdags. Kollade på Fråga Olle dokumentären. SWINGERS????? Haha! Jag vart ju helt chockad! Swingers är ett par (gifta, sambo, pojkvän/flickvän) som kommer överens om att kunna vara med andra personer och göra allt möjligt typ, men fortfarande vara tillsammans och älska varandra? Hur kan man älska sin man/kvinna och fortfarande göra allt möjligt med någon annan? Jag förstår inte! :S Tycker bara att det var lite sjukt/roligt haha.

Idag jobbar jag till kl 20, maken kommer och plockar upp mig, sedan blir det ett snabbt besök hos mina föräldrar innan vi beger oss hem.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar