fredag, mars 30, 2012

Fredag

Hej på er!

Äntligen fredag, alltid efterlängtad :). Denna helg kommer att erbjuda en massa skoj med start idag. Efter jobbet ska jag träffa min fina vän Cigdem, får se vart dagen tar oss. Vi båda väntar barn och det bästa är att vi kommer att få barn samtidigt, ca 2 veckors skillnad. Känns underbart att vara mammaledig och ha någon att vara med samtidigt. När jag fick veta hennes underbara nyhet gjorde det hela min dag :).

Puss på dig finis!

Imorgon lördag ska min underbara mor och jag åka till Gärdet och gå runt lite och kolla bla på baby kläder :). På söndag kommer min vän Maggie över, vi pluggade tillsammans så hon vill komma och hälsa på innan hon reser bort. Senare mot söndagskvällen kommer min svägerska över på fika :), så det kommer att bli en rolig helg :).

Hoppas på fint väder, då kan man börja helgen med PW och få lite energi.

Kramar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar