söndag, mars 25, 2012

Underbar helg

Hej på er!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men tiden var knappt. Hela helgen har varit en massa underbara träffar och besök. I lördags träffade jag tjejerna, vi hade bokat bord på mongolisk buffé och det satt väldigt bra. Jag började att äta från den varma buffén. Min tallrik bestod av bara wokade grönsaker och tigerräkor, Mmm! Misosoppan får vi inte glömma. Det är så gott att jag drack det nästan som vatten haha. Sushi, som det också fanns vart jag inte jättesugen på just då, men annars tycker jag om sushi . Efter den portionen rörde jag kosan mot den råa buffén, där plockade jag på mig en massa råa skaldjur och grönsaker som wokades, alltid lika gott! Efter besöket på den mongoliska buffén var kvällen fortfarande ung och vi beslöt oss för att slå oss ned vid ett fik. Vi tog oss en liten promenad vilket kändes skönt efter maten :). Efter några timmar rörde vi oss hem :). Det fick bli en halloncheesecake på Bolero.
Avslutningsvis var det en superlyckad kväll med tjejerna och vi har det alltid lika kul :).

Idag söndag var det premiär för årets första grillning. Vi grillande allt möjligt , lax, kött, kyckling, champinjoner, korv mm. Allt blev jätte gott tack vare grillkungen, min underbara man. En vän kom på besök, men inte vilken vän som helst. Henne har jag känt sen jag var 8 år, det är en bra tid. Trots att man inte träffats varje dag, men när man väl ses är det alltid lika kul :). Mina föräldrar och svärfar kom också, så det blev jätte trevligt. Min vän kunde tyvärr inte närvara på mitt bröllop, så hon ville gärna se bröllopsvideon och utan tvekan kollade vi alla på den, lika underbart som alltid :).

Rebecca kom med en underbar present, inte vilken som helst, utan hon köpte en skulptur från Make Up serien från Cervera som jag samlar på :). Den fick en fin plats omedelbart vid fönstret. Tack ännu en gång fina du!

Imorgon väntar det en speciell dag för mig och maken. Vi ska träffa vår skatt för första gången :), vi ska på ultraljud. Det har verkligen varit en efterlängtad dag och äntligen har den närmat sig.

Nu måste jag få lite sömn, dagen börjar tidigt imorgon.

Godnatt på er!
Kramar
Såhär såg det ut efter att vi plockat på oss en massa råa varor och sedan fått de wokade
Supergod Misosoppa, mycket alger!!
Presenten jag fick från en vän
Kosta Boda serien Make Up

1 kommentar:

  1. Hej när ska du berätta om hur du och din make träffades? Helst från början tills idag! Och du lovade för länge sedan att lägga upp bilder på ditt bröllop? Har inte sett några !!!

    SvaraRadera