måndag, mars 12, 2012

Söndag

Igår var det en söndag som inte alls var tråkig och seg (som de oftast brukar vara), utan dagen startades med storstädning (ofcourse), sedan åkte maken och jag till Barkaby, vi hade lite småärenden.

Min underbara vän Diana kom över på lunch och då hon fastar (påskfastan), så lagade jag något som hon kunde äta. Det fick bli tonfisk- pasta och sallad serverades till det.
Vi satt och pratade om allt möjligt och hon var jätteivrig till att kolla på bröllopsvideon, så vi satt och kollade på de tillsammans. Blir alltid så varm i kroppen när jag ser hur lyckliga vi var på den dagen och hur människor omkring oss verkligen delade den underbara dagen med oss. Inget kunde gått fel den dagen :). Det kändes verkligen som att det var vår dag! <3

Diana studerar inte i Stockholm, så hon vart tvungen att röra på sig för att hon nästa dag skulle hinna med sitt tåg till skolan, så maken och jag skjutsade hem henne.
När vi väl kom fram så stod hennes föräldrar ute i verandan och verkligen insisterade att vi skulle komma in på fika. Efter många ja och nej så gick vi in ändå och vi hade det jättetrevligt. Alltid roligt med spontana besök! Hennes familj är underbara. Tiden bara rann iväg.

Helgen sprang iväg som alltid! Idag är det måndag och nu är man tillbaks till vardagsrutinerna..

Ha en toppenfin dag! :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar