söndag, mars 04, 2012

Mamma

Som ni alla har  läst så väntar min man och jag vårt första barn . Vår skatt som vi längtar så obeskrivligt efter att få hålla om och älska mest av allt på denna värld är beräknad någon gång i mitten av augusti månad. Känslan är obeskrivlig, tror att man själv måste uppleva det för att kunna förstå. Jag minns min första reaktion när jag fick syn på det positiva testet. Trots att det var oplanerat, och chockad som jag blev, så fick jag ett omedelbart leende på läpparna och kunde knappt bärga mig för att berätta för min underbara man. Likaså blev han chockad, men otroligt glad och lycklig.

Jag har alltid älskat barn och har alltid drömt om den dagen jag skall få hålla i mitt egna/mina egna barn en vacker dag. Allt vi har varit med om känns som en underbar dröm som verkligen gått i uppfyllelse. Så underbart det var att planera bröllopet, likaså kommer planeringen inför inköp av barnprodukter och barnmöbler att vara :).




Snart får jag hålla i min egna lilla skatt...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar