fredag, mars 02, 2012

Snart kommer min älskling och jag ligga där

...och njuta av värme, sol och bad. Det har vi verkligen sett fram emot sen länge och äntligen åker vi. Jag vet att vi kommer att stormtrivas därborta. Vi kommer att vara borta 3 veckor, så detta är inte helt fel heller ;). Varför vi just valde att åkte till detta land var för att det finns så mycket att göra samt mycket att se. När det kommer till maträtter så är jag förtjust i fisk-och skaldjur, här finns det överflöd av dessa rätter..


Paddla kanot är här ett måste



Att ligga där och sola vore inte helt fel

Här kommer vi nog snorkla..

För ca 3 dagar sedan var jag iväg och fixade mitt pass och idag fick jag ett meddelande att jag kan hämta ut det. Viktigt att passet har en giltighetstid på minst 6 månader när man reser, enligt detta land. Vet inte hur det är i övriga världen, men kan tänka mig att det känns mest säkert då.

1 kommentar: