måndag, mars 19, 2012

Måndag

Idag var en sådan dag då jag verkligen inte kände för att stiga upp ur sängen. Dels för att jag kände mig trött, dels för att jag hade otroligt ont i ryggen. Tur som den lyckades jag bita ihop och ta mig upp tillslut.

Jag hann vakna till påvägen till jobbet, vilket var bra :). Idag så har jag inte direkt några speciella planer. Jag skulle boka tvätt igår till idag, men då har underbara maken min redan bokat tvätt för att tvätta idag, då han är ledig! :) Så, vi kommer nog åka hem till mina föräldrar och vara där. Senare mot kvällen tänkte jag gå igenom våra bröllopsbilder en sista gång för att sedan skicka iväg de för framkallning.

Det var ca 1000 bilder som vi fick gå igenom, inte lätt att välja ska jag säga! Blev jättenöjd med bilderna och videon. Panorama Foto & Video är jätteduktiga och de kan verkligen sin grej :) jättetrevliga är dem dessutom! :)

Kommer inom kort lägga ut lite bilder från bröllopet :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar