torsdag, mars 29, 2012

Trött och ont

Igår så hade jag varken motivation eller energi till att göra något. Dagen började 6.30 och kände redan då att jag vill stanna hemma på grund av att jag sovit så dåligt hela natten, kände att jag började få kramper/sammandragningar. Men tänkte att det kanske skulle gå över lite senare på dagen, men icke.

Jag åkte hem tidigare ifrån jobbet och när jag väl kom hem bytte jag till mjukiskläder och samma sekund hamnade jag i sängen och sov. Det blev en tupplur på ca 1,5 h och det kändes väldigt skönt efter.

Idag känner jag mig mycket bättre och det är bra för att idag är det ett långt pass som gäller, 8.30-20.00 och hittills känns det ok :).

Kommer inte hinna göra så mycket efter jobbet. Maken kommer och plockar upp mig sedan blir det Lyxfällan ikväll, det som jag hinner att se då.

Jag har lite svårt att förstå mig på hur människor kan utsätta sig i sådana situationer. Vissa föredrar tobak/fritid/tatueringar framför sina barn. Det är så bedrövligt. Dagens program handlar om ett par där kvinnan lagt på sig 210 lån. 210??????

Eftersom jag jobbar inom liknande område och kan stöta på sånt i min vardag så är det ganska nyttigt och kolla på hur Patrick Grimlund och Magnus Hedberg löser deras problem så kan man ta sig till nytta av något de säger i alla fall.



Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar