tisdag, mars 20, 2012

Kosta Boda serien Make Up

I lördags var vi hemma hos min svägerska och firade henne. Då fick jag syn på en serie som hon börjat samla på som jag föll pladask för. Jag hade tidigare fått syn på denna serie inne hos Cervera, men knappt att jag lade märke till dem. Men när jag väl såg hur de kunde piffa upp vardagsrummet, så bestämde jag mig för att köpa dem :).

Serien finns i olika färger, bland annat: ljusrosa, cerise, röd, svart.



Åsa Jungnelius gäckar åter igen våra sinnen! Serien Make Up handlar om hur vi skapar vår identitet genom fenomenet shopping och till våren 2012 har hon skapat en serie läppstift, nagellack och skulpterade läppar i ett något mindre format än de ordinarie, Make Up Mini.

De kaxiga nagellacken och de ljuva skulpterade läpparna får sällskap på sminkbordet av ett miniläppstift i lysande neonrosa.

Make Up väcker behov - måste ha!
 
Designer: Åsa Jungnelius
 
Åsas syn på smink är fortfarande tydlig:
"Att måla sig själv är ett sätt att ta fram sin personlighet på. Om eller hur du använder smink så bemöts du på olika sätt.”, menar Åsa Jungnelius.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar