söndag, juli 15, 2012

Lördag

Igår jobbade jag 10-16, det gick fort ( som tur den ). Denna vecka har varit jättejobbig, en massa sammandragningar samtidigt som jag haft foglossning. Vore det inte för foglossningen så skulle jag haft mer ork.
Efter jobbet åkte maken och jag hem till mina föräldrar där vi firade min lillasyster som fyllt 19 år.
Min andra syster var också där med barnen och hennes man. Det var en trevlig kväll med en massa god mat, tårta och desserter.
Till middag blev det oxfilé med potatisklyftor och bea samt sallad. Det blev en god sommartårta fylld med jordgubbar, muuums!! :) Och självklart mammas goda efterrätt. Tackar och bugar för allt.
Sedan kom moster över med sin man och min kusin och hennes man och deras söta Gabriel. Vilken underbar syn att se alla barnen springa omkring och snart att min lilla skatt kommer att springa bland dem alla :). Längtar så mycket just nu, vill att lilla hjärtat ska komma tidigare :).
Idag jobbar maken. Har hunnit städa och plocka undan lite småsaker. Ska iväg och handla litr smågrejer, sedan gå till mina föräldrar och vara där. Vädret är inte så tilltalande idag.
Trevlig söndag på er!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar