tisdag, juli 31, 2012

Bild på makens..

Surprise..
Det blev en tatuering :). Maken hade nämnt att han skulle tatuera ett kors och sedan mitt namn med glimten på ögat, så jag trodde alltid att han bara skojade.
Men mitt namn hamnade med och jag blev rörd :). Känns speciellt..♥♥♥♥
Jag skulle tatuera makens namn, men jag fick då veta att jag var gravid, så det får vänta. Till höst blir det en tatuering med makens och barnets namn :) ♥♥♥♥.
Nu blir det film och mys med mitt hjärta.
Trevlig kväll!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Åh vad gulligt!!! Det där e kärlek :))

    SvaraRadera
  2. Visst blig man rörd, det blev jag också när maken tatuerade mitt namn. Har länge velat göra tatuering också men hans och nathalies namn :) Bara lite feg haha. Hoppas du mår bra annars och att graviditeten rullar på fint. Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen, det är inte många som gör det :). Haha, förstår det. Har själv en tatuering nu. Ska inte ljuga och säga att det inte gjorde ont, men har gjort hårlaserbehandling, kan säga att det gjorde mer ont. Alla vi har olika smärttröskel, så :)

      Allt har gått jättebra gumman, men dock bara foglossningen som varit problem.

      Hoppas ni alla mår bra! Stor kram

      Radera