söndag, juli 22, 2012

Lördag & Söndag


Igår kom makens vän med sin sambo. Maken förberedde grillmat och det blev lika gott som vanligt. Enligt SMHI skulle det regna, men vi vågade att chansa ändå och turen hade vi med oss i alla fall :). Det var underbart väder hela dagen. Vi satt ute från 14.00-23.00. Lite senare mot kvällen satt vi närmare grillen och höll oss varma, mysigt var det :)

Det blev souvlaki, kebabspett och kycklingvingar och till det serverades egen hemmagjorda pommes frites och grekisk sallad.



Till efterrätt fick det bli äppelkaka med vanlijsås och baklawa, muuums! =)



Innan gästerna skulle komma var jag och handlade lite småsaker och passade på att plocka ut ett paket. Det innehöll hårprodukterna från MACADAMIA NATURAL OIL som jag hade beställt.



Vi får se om jag blir nöjd :)

Idag söndag har jag bara tagit det lugnt och tagit en lugn promenad. Skönt att inte ha något planerat ibland. Nu ska jag mysa med min underbara man..

Godnatt på er!

Kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar