onsdag, juni 06, 2012

Vilket uppehåll

Hej på er!

Känner att det var åratal sen jag var här inne och skrev. Det har varit en del att göra som gjort att bloggen tyvärr blivit lidande.

I lördags hade vi planer som vi tyvärr var tvungna att ställa in. I söndags firade vi min fina svägerska som hade fyllt år. Det fick bli ett presentkort från hennes favoritbutik :). Vi blev bjudna på middag och fika och allt smakar alltid lika gott. Hon är en riktig mästare på sötsaker :). Allt var jättetrevligt.

Vår bebis fick en massa presenter. Bland annat en jättefin ram :). Tack ännu än gång!

I måndags var jag ledig från jobbet. Mamma, maken och jag åkte in till stan och lunchade och gick runt lite grand. Hälsade på min fina kusin www.carolineissa.blogspot.se.

Handlade med mig mineralpuder som jag ska testa och läppglans. Tidigare har jag använt BareMinerals.

Sedan efter det lunchade vi på Sawadee. Gott var det! :)

Igår kände jag av foglossningen något otroligt att jag knappt kunde röra på mig, så jag fick stanna hemma ifrån jobbet.

Ska senare lägga upp bilder på gardinerna som äntligen kommit upp.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar