lördag, juni 09, 2012

Brio Go Black och Brio Sing

God eftermiddag!

Hoppas ni alla mår bra trots detta tråkiga väder :(. Igår vad vädret toppen och likaså trodde jag att det skulle ha varit idag, men nej!

Egentligen spelar det inte så stor roll för min del, jag jobbar idag, men skulle ändå vara skönt att sluta jobbet och hinna med lite sol :). Nåväl, lyxproblem kanske, inte något man ska klaga över.

För cirka 2 veckor sedan var maken och jag och kikade och provkörde en vagn, Brio Sing. Tyckte att vagnen var fin och mycket enkel att fälla ner och ganska smidig.

Innan vi beställer vagn vill jag vara säker, så imorgon blir det jakt efter vagn, ska kolla en extra gång på alla vagnar. Vill helst ha en helsvart vagn, dvs att liggdel samt sittdel ska vara svart.

Men tycker att svart/beige är inte så pjåkigt heller :).

Just nu ser jag att Barnvagn har erbjudande på Brio Sing och Brio Go Black vagnar, så ni som också är ute efter den vagnen, passa på :).

Kramar








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar