fredag, juni 22, 2012

Magen vecka 29

Kan inte förstå att det är 9 veckor kvar!!! Tiden har sprungit iväg. Snart får vi träffa vårt lilla hjärta, vårt liv, vårat dyrbaraste som vi längtat så mycket efter. Längtan och kärleken är stor! <3 Minns när jag upptäckte att jag var gravid, då var jag i vecka 7 :) och hade en tag kvar. Nu är det knappast något kvar :).

Hur mår jag idag? Jag mår jättebra, ska inte klaga. Jag är fortfarande pigg och har ork att ta mig till jobbet, men dock är det fortfarande foglossningen som jag känner, men det ska absolut inte vara något hinder till att röra på mig. Sedan har jag sedan 1 vecka tillbaka känt att jag fått en massa sura uppstötningar, detta kan ju då vara på grund av att barnet växer och trycker på magsäcken som gör jag känner av magsyran och den brännande känslan.

Trots det är de hur mysigt som helst att vara gravid :). Man får så många speciella band :)

Magen växer på och känner mer fosterrörelser nu. Tar lite längre tid tills man somnar då jag behöver hitta en bekväm liggställning, har en massa kuddar till hjälp.

Nu är det dags att sova! Godnatt
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar