tisdag, juni 12, 2012

Besök hos barnmorskan och shopping till mitt lilla hjärta

Imorse var jag hos barnmorskan. Allt gick jättebra och allt ser bra ut. Mitt lilla hjärta växer som de ska. Barnmorskan mätte livmodern samt lyssnade på barnets hjärta och kollade fosterställningen. Barnet ligger med huvudet nedåt, som det ska göra, enligt barnmorskan. Sedan kollade hon mitt sockervärde samt blodtryck, allt var bra :).

Niferex järntabletter

Behöver dock börja äta järntabletter vilket är fullt normalt hos alla gravida kvinnor. Innan jag blev gravid och hittills har jag ätit järntabletter med folsyra, men nu ska jag äta enbart järntabletter. Efter bm åkte jag till Liljeholmstorget och gick runt där fram till tiden började närma sig att röra mig mot jobbet. Det blev en massa köp till mitt lilla hjärta :).

STARBUCKS
CARAMEL MACCHIATO

Är på jobbet nu och skall avnjuta mig en kaffe, men inte vilket kaffe som helst ;). Mmm..

Idag är det jobb 11.30-20.00 som gäller.

Ha en fin dag! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar