onsdag, juni 20, 2012

Härlig dag

Godmorgon på er! Hoppas ni alla mår bra denna soliga dag :). Vilket underbart väder. Så typiskt att man ska klä sig i flera plagg och vädret blir som denna dag :(.

Är påväg till jobbet nu, men innan dess tänkte jag ta mig en liten shoppingrunda i liljeholmen. Min underbara guddotter fyller år imorgon, hela 2 år blir sötnosen. Har handlat presenter, men känner inte att jag blivit färdig hihi :).

På fredag tänkte vi grilla och jag hoppas att vädergudarna är med oss. Vad det ser ut just nu så verkar det bli stabilt, men man vet aldrig.

När det kommer till grillning och marinering, så är det maken som sköter det, han älskar allt som har med grillning att göra och han gör det riktigt bra :).

Maken har sina kryddor som han använder sig av.

Ha en fin solig dag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar