onsdag, november 28, 2012

Onsdag

Godmorgon eller snart blir det väl god eftermiddag!

Morgonen började med en massa mys med lillan och maken! Helt otroligt, man vill knappt lämna sängen, vill bara ligga kvar och mysa med mitt lilla hjärta hela tiden. Vi låg ca 1 h och bara lekte med Angelina :). Eftersom vi har lite planer idag så vart det dags för oss att stiga upp ur sängen.

Maken åkte iväg till jobbet och jag slängde i mig mitt morgonkaffe så att jag skulle hinna fixa och dona lite hemma innan vi beger oss iväg.

Idag står det bl.a julshopping på schemat till Angelinas kusiner. Sedan är det lite småsaker jag måste handla hem.

På lördag skall jag åka iväg med mina svägerskor till Tabbouli house och shoppa lite juldekoration hem. Hoppas på att jag hittar det jag söker, bl.a en fin julkula där det står " My first Christmas " :).

Ska börja fixa till mig och ge oss iväg! Vi hörs lite senare.

Kramar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar