måndag, november 26, 2012

Helgen som varit


Vilken helg det har varit!

Det har varit allt möjligt. Allt från ryggont, att jag knappt orkat röra på mig till lussebankning med maken. I lördags var vi hemma hos mina föräldrar och åt lunch tillsammans. Syrran och hennes make och barnen var också där. Angelina blir så glad när hennes kusiner Leah och Mathilda sjunger för henne :). De fick leka lite tillsammans ( inte så mycket lek för Angie ännu), hon ler och iakttar sina kusiner :).

Ett par timmar senare var det dags att röra sig hem. Vi fick besök av Angelinas fastrar och kusiner. Med andra ord var det kusindag för Angelinas del :). Vi hade det jättetrevligt. Vi fikade och pratade en massa om dopet :) Längtar verkligen till den dagen! Det är verkligen så kul att sitta och planera :). Vi kollade igenom tårtor, dopklänningar, väskor som man har dopgrejerna i och lite dekorationer.

Det är ett tag kvar, men ändå kul att sitta och planera. Angelina fick presenter också! Så söta..

Igår var vi och besökte min svärfar och tog det lugnt. Jag ville så gärna ut och ta min pw, men ryggen tillät inte detta :(.

I fredags skulle jag egentligen träffa min fina vän Cigdem, men tyvärr dök något upp som gjorde att vi fick ställa in träffen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar