torsdag, november 29, 2012

Julklappsshopping och Steak House

Idag stod det julklappsshopping på schemat. Maken, Angelina och jag åkte till Kista Galleria och började kolla efter julklappar. Barnen är klara i alla fall, Angelinas kusiner alltså :-).

Vi var inne i butiken Next, de har hur fina kläder som helst. Maken köpte sig ett par snygga manchesterbyxor från Tommy Hilfiger och ville därför köpa ett par till Angelina så att de kan matcha varandra :-) älsklingen! ♥ Dessvärre glömde jag påsen inne i bilen, så kan visa upp plaggen imorgon.

Sedan var det dags för lunch. Det blev Steak House och Angelina sov under tiden, så vi fick äta utan att stressa.

Strax innan vi blev klara vaknade lillan. Vi började röra på oss. Åkte hem till mina föräldrar för en fika, min svärfar kom också över. Det var trevligt!

Imorgon ska jag åka till jobbet, har lite ärenden. Sedan ska jag eventuellt träffa min vän Cigdem på en fika. Men innan dess tänkte jag förbereda lite fika,  klassisk äppelkaka, att ta med till jobbet :-)
:-).

Sedan blir det väl fredagsmyyyyyyys! :-) hehe

Nu är det dags att stänga av. Hörs imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar