torsdag, april 05, 2012

Skärtorsdag

Hej allihop!

Hoppas allt bra med er.
Dagen började inte bra för min del :(. Alarmet ringde kl. 6.45, steg upp som valingt och började förbereda mig. När jag väl skulle sätta mig ner en stund i soffan, så kändes det som att bäckbenet låste sig och med en massa smärta, jag kunde inte böja mig ner och sitta. Försökte sätta mig flera gånger, men det gick inte. Hoppade in i duschen en snabbis, tänkte att kanske värmen skulle få smärtan att släppa, men icke. Det gjorde så ont att det medförde att jag spydde på grund av smärtan :( usch, det var inte kul! Har inte varit med om detta tidigare. Men lyckades efter ca 20 minuter lägga mig ner. Vilade i ca 1 h och det blev lite bättre.

Jag ville tvätta igår, men tyvärr var det fullbokat. När jag kände mig lite bättre imorse, lyckades jag ta mig ner till tvättstugan och som tur fanns det massor med tid. Så jag passade på att tvätta, annars skulle jag inte hinna nästa vecka, har ett fullspäckat schema.

När jag väl kom hem, lade jag undan all tvätt och började småstäda lite grand.

Till helgen kommer vi att fira påsk och nästa vecka kommer vi att också fira påsk, det ska bli kul.

Denna helg kommer vi att vara hemma hos mina föräldrar. Nästa helg tänkte vi grilla om vädret tillåter :) Mmmm..

Sitter och väntar på att maken skall komma, så ska vi äta tillsammans. Har förberett tonfiskpasta.


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar