lördag, april 14, 2012

Glad påsk eller God jul?

Hej allesammans!
Blev ni chockade när ni kollade ut genom fönstret i morse?
Måste medge att jag fick en klump i halsen och blev lite småsur, men vi borde väl vara vana vid detta lag. Det är inte sällan vi har blivit överraskade. Imorgon firar ortodoxa påsk. Lite komiskt att fira både jul och påsk med snö :). Jag hoppas att vädret blir fint imorgon, då kanske det blir grillning :).

Min planering såg ut såhär i morse:

  • Tvätta 08.00-09.30
  • Åka till jobbet 09.40
Tvätten hann jag med och det känns jätteskönt. Gillar inte att samla på mig en massa tvätt, utan tvättar hellre ofta.
Då vi bytt till sommardäck, trots att jag sa åt min man att vi borde vänta lite till, så ville maken vara optimistisk och tro att snön inte kommer tillbaka. Jag ville inte riskera att köra på snö väglag med sommardäck, så maken fick skjutsa mig till jobbet idag. Jobbar 10-16, sedan kommer maken och plockar upp mig. Ska först hem och fixa mig innan jag åker hem till min kusin. Då det är första gången jag besöker henne efter hon har gift sig så köpte jag presenter som jag tror att hon kommer att gilla, men lägger upp en bild på det lite senare, vill inte avslöja nu vad jag handlat :), men det blev ett köp ifrån NK i alla fall, så mycket kan jag avslöja än så länge :).

Vid 23.30 tiden ungefär kommer vi att styra kosan mot grekiska kyrkan. Det blir min man, jag och min svägerska.
Vi hörs nog lite senare ikväll. Ha en fortsatt trevlig snöig dag :)
kramar




Min utsikt från jobbet just nu :(. Utsikten är mycket finare annars, men just nu är den bläää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar