måndag, april 23, 2012

Nytt till garderoben

H & M har fått in superhärliga sommarkläder i alla möjliga färger.
Välpassande smycken har de dessutom också fått in. Synd bara att jag inte kan komma in i de sommarkläder som de har, men en del har jag fått syn på som jag dock vet kommer att passa mig med min runda mage :)

Jag må komma in i större storlekar, men vill inte beställa kläder i mycket större storlekar om jag ändå är övertygad om att gå ner till min idealvikt efter förlossningen. Jag tittar helt enkelt på kläder som jag vet att jag kommer in i samt att jag ev kan använda dessa efter graviditeten.

Tur som den kommer jag fortfarande in i mina vanliga vardagskläder, men jeansen kan jag glömma ett litet tag. Det som sitter mest bekvämt nu är leggings och tunnika.




Lite solbränna till denna klänning och halsband skulle absolut inte skada ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar