torsdag, april 12, 2012

Förkyld

Hejhej!

Igår kände jag mig lite krasslig, men trodde att det snabbt skulle gå över, men icke. Det utvecklades till förkylning. Nu är jag jätte täppt i näsan och börjar känna av halsen
:( usch! Inte nog med att jag inte sover så bra om nätterna, nu väntas en massa hosta och nästäppa. Ska dricka en massa huskurer nu och hoppas på att det blir bättre.

Idag klickade jag hem så söta skor och baby plagg till min bebis, mitt hjärta <3. Kan knappt bärga mig tills de kommer. Måste bara hitta en fin garderob/byrå som jag lite längre fram kan börja göra i ordning och sortera allt.

Det var bl.a skor från Lacoste och en massa bodyn från Calvin Klein som jag kollat på ett bra tag :).

Igår satt vi alla hemma tillsammans och diskuterade olika namn åt barnet. Det är kul att få höra vad andra familjemedlemmar tycker.

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 20.00, blir då upplockad från min älskade man.

Hinner inte göra så mycket idag. Dagen började väldigt tidigt för min del, så det blir väl bara hem och kolla på Lyxfällan som börjar kl 20.00, missar då ca 15-20 min.

Imorgon är det äntligen fredag, men helgen börjar ännu inte för min del, jobbar på lördag. Men efter det är vi bjudna hem till min älskade kusin Caroline, det blir en mysig tjejkväll :). Senare mot tolv-slaget ska maken, jag och ev. mina svägerskor till grekiska kyrkan då mässan hålls till natten. Var där förra året och tycker att det är hur mysigt som helst. Ingen belysning i kyrkan bara en massa levande ljus.

Kramar.

2 kommentarer:

  1. Hej Anonym!

    Nej, min man är grek! :) Min pappa är armenier och min mamma är syrian.

    SvaraRadera