torsdag, januari 10, 2013

Torsdag

Vanligtvis brukar jag alltid tvätta på lördagar, det har ni säkert läst vid flera tillfällen. Denna gång blev det tvätt idag. Det gick fort och smidigt.
Julgranen lade jag undan idag. Vi har alltid haft som tradition att lägga undan den efter min födelsedag, dvs efter den 15 januari. Men detta år fick vi bryta den traditionen då jag hämtat min träningsmaskin, min crosstrainer. Nu skall det tränas ordentligt. Tänkte lägga upp ett träningsprogram med hjälp av de redskapen jag har.
 
Tycker att det är viktigt att stärka sin kropp efter en graviditet. Vill man välsignas med flera barn :) är det viktigt att kroppen återställer sig och blir stark.
 
Mina matvanor har jag också ändrat, men inte så att jag bantar eller så (absolut inte)!! Jag helammar just nu och mitt barn kommer före ALLT! Men jag har tex valt bort sötsaker och dåliga kolhydrater på vardagarna. Unnar mig till helgerna :).
 
Snart närmar sig resan och det är lite saker som jag måste beställa, så nu är jag inne och kollar lite saker som måste beställas hem inför resan.
 
Idag blir det inget mer än att ta det lugnt..
 
Ha en fin kväll!
 
Kramar
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar