lördag, september 08, 2012

Tack så mycket

Hej på Er!
Vill tacka er allihop för alla gratulationer via sms, samtal, Facebook, här på bloggen.
Allt gick som sagt jättebra, men det är helt nytt för oss. Sakta med säkert landar allt på sin plats.
Det är så mycket jag vill skriva ner, men har inte haft tiden för det då det varit en massa hembesök. Många som vill träffa prinsessan :). Mitt liv, mitt hjärta, mitt allt!! ♥♥♥♥
From nästa vecka kommer jag tillbaka till bloggen som vanligt igen. Har fortfarande frågestunden att svara på, så oroa er inte
;). Vill nu bara njuta och spendera all tid med min dotter.
Kan fortfarande inte tro det, som en underbar dröm..
Tack igen!!
Massa kramar

4 kommentarer:

  1. Hej Tamara, stort grattis till din prinsessa! Kul att höra att allt gick bra. Jag hade Skrivit här förut att jag är beräknad 5 dagar efter dig. Min son föddes 4 dagar före din dotter :). Jag är inne i samma lyckorus som dig, allt är så underbart. Sköt om er kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket söt! Åh, det minns jag =) Massa gratulationer. Hoppas allt fint med er och att allt gick bra. Visst är det underbart? Känslor som man aldrig upplevt tidigare känner man nu och det är obeskrivligt underbart =).

    Lycka till med allt och sköt om er och prinsen! =) Massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det är bara fint med oss och allt gick väldigt bra och smidigt.. Hoppas du hade en bra förlossning och att allt är bra med er också?

      Tack så mycket och sköt om er ni med! Kram till dig och prinsessan! =)

      Radera
  3. Hittade nyss till din blogg och jag måste bara få säga, grattis grattis till födseln av din dotter. Jag önskar er ett långt och lyckligt liv tillsammans. Det måste säkert vara en underbar känsla. Jag är gift sen två månader tillbaka och längtar tills jag får en liten bebis, men det får vänta lite :-)
    Kram

    SvaraRadera