lördag, september 01, 2012

Lördag

Idag har det kryllat av en massa ärenden. Maken och jag åkte till Bromma Blocks, IKEA och Willys för handel.
Det är fortfarande smågrejer man kommer på att man behöver handla hem. Från IKEA köpte jag med mig två orkidéer, cerise och i vitt.
Inatt blev det ingen sömn alls. Vaknade en massa gånger på grund av förvärkar. Duschade och det hjälpte verkligen kroppen att slappna av.
I fredags lossnade slemproppen i alla fall, vilket tyder på att förlossningen är nära :). Jag är redo och väskorna är packade och klara. Många nära och bekanta frågar hela tiden om det är något på gång, men icke. Jag är beräknad om ca 5 dagar, så vi får se :). Jag har börjat känna annorlunda sammandragningar/förvärkar, så jag tror att det är nära i alla fall :).
Mamma och pappa kom över. Till middag blev det marinerad fläskkarré med klyftpotatis och bea, mums!!!
Skall strax hoppa in och ta en varm dusch. Har inte glömt att besvara frågorna, vill besvara frågorna på bästa sätt och inte ha något annat som dyker upp.
Godnatt!
Kramar

1 kommentar:

  1. Åhhh va spännande, håller tummarna att allt går bra o ser fram emot ett inlägg snart med glädjande nyheter om bebis ankomst:))) tusen kramar

    SvaraRadera