onsdag, februari 27, 2013

Uppdate

Godmorgon i stugan!
I Thailand, Phuket är kl 7.15. Alla sover förutom jag ( värsta tuppen ) haha! Gillar inte att sova och slösa dagen på sovande när jag är på semester.

Vad komiskt att vissa av er ska gå och lägga er snart medan jag ska upp för att äta frukost :). Roligt med tidsskillnaden ibland.

Igår var det en rolig dag på stranden. Maken och jag åkte jetski och det var första gången för mig. Maken fick köra till en ö och jag fick vända tillbaka. Det var verkligen hur härligt som helst :).

På torsdag eller fredag funderar vi på att åka till phi phi Island och Maya Island. Där kommer man bland annat få snorkla alt dyka. Få se vad det blir :).

Tar en massa bilder med systemkameran som jag kommer att ladda upp sedan.

På lördag är det marknad som gäller :). Roligt med marknad. Där finns verkligen allt möjligt.

Summa summarum;  livet leker just nu ;)

Godnatt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar