söndag, december 02, 2012

Tabbouli House

Igår åkte min svägerska och jag till Tabbouli House! Säger bara åhhhh! Jag blev som ett litet barn när jag kom in dit. Jag kände mig så impulsiv ett tag. Ville köpa så mycket, men tänkte inte på om det skulle passa inredningen hemma eller inte.

Jag köpte med mig hem jättefina kulor till julgranen. Kommer klä julgranen vitt och silver detta år. En sak kommer att sticka ut i julgranen och då blir det en speciell för Angelina ♥.

Butiken är lite trång i sig och svårt var det att vara inne med barnvagnen. Speciellt när flera andra barnvagnar var inne. Kände att jag inte kunde kolla ordentligt. Dels för att framkomligheten var svår och dels för att Angelina började gnälla lite, tror hon mest blev stressad.

Men ett köp lyckades jag ändå göra somsagt och jag är nöjd :-).

Det blir ett ytterligare besök, fastnade för ett par lampor som jag vet kommer att passa inne i vårt sovrum.

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar