onsdag, december 05, 2012

Godmorgon

Idag har vi varit vakna sen 1 h tillbaka och lekt en massa och busat :-). Älskar ljuden som Angelina svarar tillbaka med, så gulligt :-).

Så fort hon sover så ska jag försöka få i mig lite frukost, sedan tänkte jag lägga upp julgranen. Jag har en massa dekorationer kvar att köpa.

Förra året kunde vi inte julpynta på grund av min kära farmors bortgång. Den 10 december blir det 1 år. Vad tiden går fort, helt otroligt. Kändes som igår jag höll hennes hand till hennes sista andetag. Jag har inga skuldkänslor alls och mår så bra i själen av att veta att jag var där när hon somnade in. Hon gav bort sin själ i lugn och ro. Visst blev man otroligt ledsen, hon har och är en del av mitt liv, men vi alla har en biljett dit och jag hoppas innerligt att vi alla kommer att ses igen ♥.

Idag ska Angelina och jag åka och träffa våra fina vänner. Äntligen har de börjat med julmarknad inne i stan. Så farligt att man precis vid utgången av tunnelbanan känner doften av donuts . Ska kolla in lite juldekorationer innan! Ha en fin dag! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar