lördag, december 22, 2012

Back on track och lite update

Då vi fortfarande har problem med uppkopplingen hemma så får jag skriva via telefonen :).
Det här varit något att göra varje dag i typ 2 veckor. Det är bla inför julen.
Angelina fick sin 3 månaders spruta. Det gick jättebra, hon var så duktig. Jag trodde att hon skulle skrika massor och att jag skulle få panik, men så var det inte. Hon blev lite ledsen, men 30 sek senare jollrade hon och allt var bortglömt :). Hon blev varm mot kvällen, men tog tempen varje timme. Men hon var lite öm vid låren då hon fick två sprutor.

Sedan har det varit två sjukhusvistelser, men det är inget allvarligt och kan meddela att det gick bra i alla fall.

Jag kommer tyvärr inte kunna blogga lika ofta då jag inte har någon internet hemma för tillfället. Så tråkigt :(...

Men jag försöker verkligen blogga i alla fall ifrån mobilen, det är jobbigt ska jag säga er när man ska få rätt med bilder osv haha.

Snart blir det kalas, Angelinas första :)! Ska försöka lägga upp något inlägg på det senare om jag hinner.

Kramar



Fick ett fint besök av min fina vän där vi hade lite glöggmys :)
Testade att baka ett nyttigt brödrecept. Det blev ju supergott :)

Testade att göra wienernougat, fast i större längder. Det är ju hur lätt om helst och gott är det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar