tisdag, oktober 30, 2012

Vart kommer energin ifrån?

Detta inlägg skulle jag redan skicka i lördags, men så trött som jag var insåg jag idag att den aldrig skickades iväg. Vi gör ett nytt försök nu :)

Jag blev i alla fall helt förvånad över hur mycket jag orkat göra klart. I fredags var jag på powerwalk med lillan, storstädning hemma, rengöring av kyl samt frys och då menar jag att ta ut vartenda sak som låg inne, sortering av kläder inne i skåpen samt sortering av kläder som skulle tvättas.
När jag satt igår och kollade på film, efter att maken och lillan lagt sig, så tänkte jag efter hur jag orkar?!?.
Skönt i alla fall var det, att få så mycket gjort. Och då maken leker med lillan så passar jag på :-).
Fy fasiken vad det blåste i fredags måste jag tillägga, jag ångrade nästan att jag gick ut, men nej, jag gick ändå min runda, måste måste!!!
Hur som helst så var vi bjudna över på middag i lördags. Det var jätte trevligt och Angelina satt uppe till 23.30 och jollrade som bara den. Hon hade det roligt :).

När vi kom hem somnade hon samma sekund hehe. Min lilla fis :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar