måndag, oktober 08, 2012

Tack moster Rita

I lördags var vi hemma hos min syster. Det var jättetrevligt och Angelinas kusiner Leah och Mathilda blir alltid lika glada av att få träffa henne. Barnen längtade efter Angelina redan när hon var i min mage. Varje gång vi träffades så frågade barnen när de får träffa Angelina. "Snart får ni träffa henne" svarade jag. "Meeeeen nääääär" frågade de alltid. När de träffade henne första gången vart de helt överraskade och kollade direkt på min mage. "Hur kom hon ut" frågade Leah. Ja ni, hur svarar man på det haha. Svarade att barnmorskan masserade magen, sedan kom Angelina ut. " Men huuur ", frågar Leah återigen haha. Barn är verkligen det bästa som finns.

Något annat jag ville visa er i alla fall är dessa fina vantar som min lillsessa i lördags fick ifrån sin moster.

Så liten, men redan bortskämd hihi :)

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar